اخبار ورزشیتوپ و تورفوتبال

تاریخ و ساعت برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد؛ جدال پادشاهان اروپا

فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴ نیز در ورزشگاه ومبلی برگزار خواهد شد. ورزشگاه ومبلی برای هشتمین بار به عنوان میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شده است و این برنامه برای سومین بار در قالب جدید برگزار خواهد شد.

به گزارش نیازیها به نقل از زی سان، رئال مادرید و بورسیا دورتموند، دو تیم برتر اروپا در این فصل لیگ قهرمانان، بالاخره به فینال رسیدند. بازی هیجان انگیز رئال مادرید با بایرن مونیخ به پیروزی ۲-۱ برای تیم اسپانیایی منجر شد و آنها را به مرحله نهایی رقابت‌ها رساند.

از سوی دیگر، بورسیا دورتموند با نتیجه ۳-۲ در دو بازی مقابل پاری سن ژرمن موفق به صعود به فینال شد. حالا تمام دیدار‌ها و تلاش‌های دو تیم برای قهرمانی این رقابت‌های بزرگ به انتها می‌رسد و طرفداران منتظر بازی جذاب و جالب بین این دو تیم قهرمان هستند.

زمان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید و دورتموند از قبل به تعداد زیادی در مراحل اولیه و گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته‌اند، اما این بار برای اولین بار در فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴ به یکدیگر می‌رسند. شما می‌توانید فینال چمپیونزلیگ ۲۰۲۴ را از ساعت ۲۲:۳۰ روز شنبه ۱۲ خرداد تماشا کنید.

فینال لیگ قهرمانان اروپا در کجا برگزار می‌شود؟

فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴ نیز در ورزشگاه ومبلی برگزار خواهد شد. ورزشگاه ومبلی برای هشتمین بار به عنوان میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شده است و این برنامه برای سومین بار در قالب جدید برگزار خواهد شد.

در فینال چمپیونزلیگ ۲۰۲۴، دو تیم برتر کهکشانی‌ها و زنبور‌ها برای رسیدن به قهرمانی با هم روبرو خواهند شد. این مسابقه بزرگ، به عنوان یکی از پرطرفدارترین رویداد‌های ورزشی سال، با جذابیت و هیجان زیادی منتظران خود را به خود جلب کرده است. ورزشگاه ومبلی به عنوان میزبان این مسابقه برگزیده شده است و منتظران از سراسر دنیا برای حضور در این رویداد بزرگ به لندن سفر کرده‌اند.

بازی‌های پیشین این دو تیم نشان داده است که هر دو دارای بازیکنان برتر و استعداد‌های بی‌نظیری هستند که به تلاش برای رسیدن به قهرمانی ملکوتی علاقه‌مندند. این فینال انتظار می‌رود با حضور گسترده‌ای از هواداران و تماشاگران، یکی از بهترین مسابقات سال خواهد بود.

در روز شنبه ۱۲ خرداد، ساعت ۲۲:۳۰، ورزشگاه ومبلی میزبان فینال چمپیونزلیگ ۲۰۲۴ بین تیم‌های کهکشانی‌ها و زنبور‌ها خواهد بود.

تاریخچه بازی‌های رئال مادرید و دورتموند

دو تیم رئال مادرید اسپانیا و بورسیا دورتموند آلمان که به کهکشانی‌ها و زنبور‌ها معروف هستند روز جهارشنبه ۲ خرداد ماه به مصاف هم می‌روند تا مشخص شود کدامیک جام چمپیونزلیگ ۲۰۲۴ به خانه می‌برد.

رئال مادرید تاکنون ۱۴ بار قهرمان لیگ اروپا شده و باید دید آیا جام پانزدهم را به خانه می‌برد یا خیر

بازی‌های دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با ۲ گل برنده میدان شد و این بازی به سود به پایان برساند. رئال مادرید در مجموع دو بازی رفت و برگشت بایرن را ۴ بر ۳ مغلوب کرد تا حریف دورتمند در فینال لیگ قهرمانان اروپا شود.

دورتموند نیز در پاریس موفق شد یاران ام‌باپه را یک بر صفر شکست دهد تا در مجموع با برتری ۲ بر صفر برای سومین بار در تاریخ خود به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

با پیروزی رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، تکلیف آخرین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ مشخص شد و کهکشانی‌ها باید در آخرین دیدار این رقابت‌ها به مصاف دورتموند بروند.

پس از به پایان رسیدن دیدار‌های مرحله نیمه نهایی، دو تیم حاضر در فینال چمپیونزلیگ ۲۰۲۴ مشخص شدند. دورتموند با پشت سر گذاشتن پاری سن ژرمن و رئال مادرید با پیروزی مقابل بایرن مونیخ، مجوز حضور در فینال چمپیونزلیگ را کسب کردند. تاریخ فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴ که بین رئال مادرید دورتموند برگزار می‌شود، مطابق برنامه از پیش تدوین شده، روز شنبه ۱۲ خرداد خواهد بود.

رئال مادرید و دورتموند پیش از این بار‌ها در مراحل گروهی و مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته‌اند، اما در فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴ برای اولین بار رقابت مستقیم برای قهرمانی خواهند داشت.

محمد

هر روز زندگی، امیدی جدید برای داشتن تجربه‌ای نو و جذابه. از لحظه به لحظه زندگیت لذت ببر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا