اخبار علم و فناوری

اطلاعیه جدید نات کوین در مورد آخرین مهلت برداشت توکن‌های NOT

به نقل بیت 24 به گزارش نیازی‌ها بازی تلگرامی نات کوین که انقلابی در صنعت بازی‌های تلگرامی آغاز کرد، در اطلاعیه‌های قبلی خود مهلتی برای تعیین تکلیف توکن‌های NOT در نظر گرفته بود. بر اساس اطلاعیه اخیر این بازی، کاربران تنها تا قبل از ۱۶ ژوئن (۲۷ خرداد) مهلت دارند تا وضعیت توکن‌های خود را مشخص کنند. در این اعلامیه آمده است:

اگر علامت را در صفحه اصلی بازی می‌بینید، یعنی همه‌چیز مرتب است و نیازی نیست کاری بکنید.

اگر استیک کرده‌اید، هیچ مشکلی برای توکن‌های شما پیش نمی‌آید.

کاربرانی که دارایی‌های خود را استیک کرده‌اند، ماه آینده می‌توانند به سطوح خود دسترسی پیدا کنند.

کاربران جدید می‌توانند هفته آینده به سطوح بالاتر دسترسی پیدا کنند.

توجه کنید اگر تاکنون هیچ اقدامی برای توکن‌های خود نکرده‌اید، حتما این کار را تا قبل از تاریخ اعلامی انجام دهید. به این ترتیب، اگر توکن‌های خود را استیک کرده‌اید، جای هیچ نگرانی نیست و وضعیت دارایی شما ایمن است. نات کوین هم‌چنین اعلام کرده است که استیک کردن توکن‌های NOT، پاداش‌ها را افزایش خواهد داد و حضور کاربر را در لیست سفید رویداد قریب‌الوقوع لانچ پول بایننس تضمین می‌کند. اگر تا این تاریخ هیچ اقدامی انجام ندهید، توکن‌های شما سوزانده می‌شود و دیگر به آن‌ها دسترسی نخواهید داشت.

توجه کنید که در بحبوحه تب و تاب بازی‌های کلیکی، کلاهبرداران زیادی هم فرصت را برای سودجویی غنیمت شمرده‌اند. به هیچ وجه به افراد ناشناس اعتماد نکنید و برای واریز نات کوین و فروشن آن در صرافی، به آموزش‌های منتشرشده توسط منابع معتبر مراجعه کنید. از سپردن کلمات بازیابی کیف پول خود جدا پرهیز کنید و حساب تلگرام خود را هم در اختیار هیچ‌کس قرار ندهید.

محمد

هر روز زندگی، امیدی جدید برای داشتن تجربه‌ای نو و جذابه. از لحظه به لحظه زندگیت لذت ببر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا