اخبار روز

معرفی سریال کره ای دختر امپراطور

معرفی سریال کره ای دختر امپراطور

مدتی است که سریال کره‌ای دختر امپراطور هر شب از شبکه تهران پخش می‌شود و پر توجه مخاطبان سریال‌های کره‌ای قرار گرفته است. با ما همراه باشید تا به معرفی این سریال بپردازیم.

  • خانه
  • آموزش و سرگرمی

مدت مطالعه :

وقت صبح- سریال کره ای دختر امپراطور با نام اصلی دختر پادشاه، سو بیک هیانگ (The King’s Daughter, Soo Baek-Hyang) در ژانر درام، تاریخی، عاشقانه و اکشن ساخته شده است. این مجموعه اولین بار در سال 2013 میلادی از شبکه MBC کره جنوبی پخش شد.

ین مجموعه در 54 قسمت 60 دقیقه‌ای به کارگردانی لی سانگ و چوی جون بائه ساخته شده است.

سریال-دختر-امپراطور (2)

داستان سریال دختر امپراطور در دوره‌ی حکمرانی بیست‌وپنجمین پادشاه باکجه، «موریونگ» در اوایل قرن ششم میلادی اتفاق می‌افتد و روایتگر عشق شاهدخت «سو بیک هیانگ» و ولیعهد «میونگ نونگ» است.

پادشاه موریونگ یک دختر ناشناخته و مخفی داشت به نام «سو بیک هیانگ» که بخاطر خواهر ناتنی‌اش «سئول هی» نتوانست به مقام شاهزادگی برسد. اما او در برابر پدرش عمیقاً درستکار و یک وطن‌پرست بود. بعدها وی رهبر «بیمون» شد، یک گروه مخفی جاسوسی که در جنگ به کشورش کمک می‌کرد، سو بیک هیانگ توانست در تاریخ باکجه برای همیشه در یادها بماند.

بازیگران اصلی سریال شامل سئو هیون-جین در نقش شاهدخت سو بیک هیانگ، سئو وو در نقش سئول هی، لی جائه-ریونگ در نقش پادشاه موریانگ و جو هیون-جائه در نقش ولیعهد میونگ نونگ هستند.

زمان پخش سریال دختر امپراطور از پنجشنبه (13 اردیبهشت ماه 1403) هر شب ساعت 23:00 است و ساعات 11:00 و 19:00 روز بعد تکرار سریال پخش می‌شود.

سریال-دختر-امپراطور (1)

امیر سوداگری امیر سوداگری
منبع: وقت صبح

محمد

هر روز زندگی، امیدی جدید برای داشتن تجربه‌ای نو و جذابه. از لحظه به لحظه زندگیت لذت ببر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا